Kundeportal i Umbraco CMS forvaltet av XLENT
XLENT har stolt forvaltet og kontinuerlig forbedret HELP Forsikrings digitale kundeportal, "Min side", i hele Norden. Denne portalen er skreddersydd og bygget på det robuste og fleksible Umbraco CMS, et system som XLENT har omfattende og inngående erfaring med.
Med kunden i fokus
"Min side" gir kundene til HELP Forsikring en fullstendig selvbetjent løsning. Gjennom portalen kan kundene:
- Oversikt over avtaler: enkel visning og oversikt over alle forsikringsavtaler, tilpasset den enkelte bruker.
- Melding av skadesaker: et brukervennlig grensesnitt for å melde inn nye skadesaker og vedlegge nødvendig dokumentasjon.
- Administrasjon av saker: full kontroll over pågående forsikringssaker, inkludert direkte kommunikasjon med advokater og opplasting av relevante dokumenter.
- Oppdatering av kontaktinformasjon: enkel endring av kontaktinformasjon for å sikre nøyaktig og oppdatert kommunikasjon.
- Opprettelse av digitale kontrakter: intuitiv opprettelse av digitale kontrakter ved hjelp av forhåndsdefinerte maler.
- Digital signering: sikker og enkel digital signering av kontrakter, direkte i portalen.
Disse tjenestene er integrert for å tilby en helhetlig plattform der brukerne kan håndtere alt fra forsikringsavtaler til samhandling med advokater – alt tilgjengelig fra ett sentralt punkt.
En sømløs og sikker brukeropplevelse
"Min side" er nøye utviklet for å tilby en sømløs, sikker og positiv digital opplevelse. Med brukerens behov i fokus har XLENT levert en løsning som setter en ny standard for kundeservice i forsikringsbransjen.
Valg av teknisk system
- Umbraco CMS - det valgte redaktørverktøyet som gir en solid og brukervennlig plattform for innholdsstyring.
- Sikkerhet - sikker brukerautentisering gjennom BankID og MitID for trygg innlogging.
- Sporbarhet - full loggføring av alle transaksjoner med Application Insights, samt integrerte notifikasjoner til eksterne systemer.
- Infrastruktur integritet - Microsoft Azure sikrer skalerbarhet og fleksibilitet, som er kritisk for løsningens infrastruktur.
- DevOps - implementeringen benytter agile metodikker og flere miljøer for å støtte kontinuerlig integrasjon og deployment (CI/CD).
- Frontend Innovasjon - bruk av moderne JavaScript-teknologier som Vue.js og React er brukt for å skape en interaktiv og responsiv brukeropplevelse.
XLENT har gjennom sine år som forvalter av løsningen sikret at HELP Forsikrings "Min side" stadig utvikler seg for å møte fremtidens krav til en digital forsikringsportal.
Kunde
HELP ForsikringProsjekttype
ApplikasjonsutviklingKontakt
Kontor
Kundens ord:
“Gjennom XLENTs arbeid med MinSide, har vi sett en merkbar forbedring i kundeopplevelsen. Deres kunnskap om Umbraco CMS og bidrag til gode kundeprosesser har vært sentral i å skape en brukervennlig og sikker plattform for våre kunder.”